نقطه نظر های من

یک وبلاگ شخصی که فقط نظرات خودم رو توش درج میکنم.

نقطه نظر های من

یک وبلاگ شخصی که فقط نظرات خودم رو توش درج میکنم.

شاید درباره من

خوبه که قبل از نوشتن موضوعی، اشاره ی کوچیکی به خودم کنم، که البته این حرفها رو در پست سرآغاز نوشتم، ولی باز نیاز به تکرار مکررات است. شاید، شاید، برداشت شود که من از دانسته هام اینجا مینویسم، و یجور اطلاع رسانی از حقایق(بخیال خودم) میکنم. ولی اگر واقعا نوشته های من رو خونده باشید، خاهید دید، که سرشار از ندانم هاست، سرشار از پرسشهاست. من قصد ندارم که چیزی یاد بدهم، شاید عجیب باشد، ولی مینویسم که یاد بگیرم. این ی تجربه ی شیرینه برای من، که نمیدونم ثمرش چی میتونه باشه. شاید با نوشتن دارم غلبه میکنم به یک ترس ذاتی انسانی. من بیشتر سعی میکنم از پارادوکس های رفتاری خودم بنویسم، که متاسفانه ترسهایی دیگر، هیچوقت جرات نوشتن بی پرده را نداده، ولی باز با این کلمه های چادر به سر، سعی به ارضای خودم دارم. همیشه آرزو داشتم که بعد از خوندن نوشته ای از من، بجای اینکه مخاطب حس کند چیزی یادگرفته است، برایش پرسشی عمیق تر مطرح شود. پس بدانید،این مرامنامه، نه شکسته نفسی است، نه تواضع، این حقیقی ترین نوشته این وبلاگ است :)

دسته بندی نوشته ها
آخرین نوشته
دوستداشتنی ترین نوشته ها
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه ها

سرآغاز

شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۱، ۰۹:۳۷ ب.ظ

سلام
بالاخره تصمیم گرفتم این وبلاگ شکیل و زیبای بیان رو با یک پست شروع کنم و استارت بزنم. ولی این اولین وبلاگ من نیست ! و به منزله پایان کار اون وبلاگ ها هم نیست. این وبلاگ با قبلی فرق داره، اینجا سانسور داریم، اینجا حیا داریم، اینجا هر حرفی نداریم. اینجا بیشتر سعی میکنیم ببینیم چی به نفعمونه، اونو بگیم. سعی میکنیم قبل از هرچیزی نرخ نون رو در بازار بسنجیم و با توجه به اون موضوع انتخاب کنیم و بنویسیم. البته باز وجدانم اجازه نمیده هرچیزی بنویسم، بخاطر همین دروغ و مُذمَهِل(املاش چیه؟) نمی‌نویسم، فقط هر حقیقتی هم عنوان نخاهم کرد. بجایش تا دلتان بخاهد در وبلاگ مورد علاقه‌ام آزاد خاهم بود، و زمانی که از بند اینجا بروم در آنجا از آزادی فریاد خاهم زد و ادب رو جلوی همه شرمنده میکنم و از راحتی و آرامشش لذت میبرم.
حقیقتا نمیدانم دقیقا باید چه چیزهایی بنویسم به عنوان پست سرآغاز. ولی اجازه دهید کمی در مورد این بلاگ توضیح بدم.
من همواره تشنه گفتن حقیقت هستم (و یک بطری نوشابه دلم میخاهد)، از کپی/پیست کردن بدم می‌آید. از نتان یاهو هم همینطور. از خالتورها نیز بدم می‌اید. کلا بخام لیست تنفرهایم را بگم خیلی زیاد است ! حتا شاید بیشتر از چیزهایی که دوس دارم. البته سر این موضوع اصلا ناراحت نیستم و به خودم خرده نمی‌گیرم. در نتیجه اینجا تمام مطالب را خودم خاهم نوشت.
البته این روزها بلاگر بودن بسیار سخت و خطرناکی است، به چند دلیل، یکی اینکه اکثرا دنبال شبکه های اجتماعی هستند، و این فیسبوق شده بلای فرهنگ و شعور ایرانی. نمیدانم در کشور های دیگه چجوریه، ولی اینجا که وضعیتش بسی اسفناک است. از طرفی تازگیا بلاگرها دارن به مرگ طبیعی میمرن، و من اصلا دوس ندارم بمیرم، و از مرگ طبیعی خیلی میترسم راستشو بگم.
من از بچگی از تفسیر و نقد هرچیزی خوشم می‌آمد، و اراجیفی مث اینکه "هرکی نتونه کاری کنه اونو نقدش میکنه" نتونسته این میل رو در من بخوشکونه. البته ناگفته نماند از وراجی هم خوشم نمی‌اید بخاطر همین روی به نوشتن در کامپیوتر کردم و این چنین شد که هم‌اکنون وبلاگی بنام نقطه‌نظرهای‌من ساخته شد. در اونجا هم گفتم! اینجا هم میگم،در طول این ۲۰ سال زندگی پیش آمده است که اعقایدم عوض شده است، گاها ایمان هم بهشان داشتم. خیلی سخت است که تمام بت هایت به یکباره بریزن و پرده دروغ از روی حقایق پاره شود. سخت است ولی باز شیرین است، به همین خاطر تاکید میکنم که این نوشته ها فقط نقطه نظرهای من هستند و اصراری ندارم که بگم اینا درست هستند و من تا ابد به پای این حرفهایم خاهم موند حتا اگه بخاهند مرا به مرگ طبیعی بکشند !
خیر، شاید اینها اشتباهات من باشند که به تحریر در آمده باشند. ولی یک چیز دیگر. به شدت به حرفهایم حساس هستم، مخصوصا حرفهایی که مکتوب می‌شوند و بجای می‌مانند. به‌همین خاطر بدون تحقیق و استدلال سخن نخاهم گفت، تا درصد اشتباهم تا رنکینگ فوتبالمان در فیفا بیارم پایین.
می‌دانم نه فرهنگ بلاگ نویسی جا افتاده و بدتر از اون نه فرهنگ بلاگ خونی، ولی باید باز هم نوشت، پا به پای افرادی که نوشتند و بی‌اهمیت تلقی شدند. پس اگر بازدید کننده‌ام صفر هم باشد ادامه خاهم داد و این چیزی است که من در بلاگ‌های دیگرم ثابت کرده‌ام.
دیگه نمیدونم باید چی اضافه کنم. هرچی که به ذهنم رسید و شایسته سرآغاز دونستم نوشتم. امیدوارم کامل و جامع باشد. و همینطور مانع !
شنبه - ۱۱ آذرماه ۱۳۹۱. ساعت ۲۱:۳۴


  • کا وه

نظرات  (۱)

خوبه
موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی