نقطه نظر های من

یک وبلاگ شخصی که فقط نظرات خودم رو توش درج میکنم.

نقطه نظر های من

یک وبلاگ شخصی که فقط نظرات خودم رو توش درج میکنم.

شاید درباره من

خوبه که قبل از نوشتن موضوعی، اشاره ی کوچیکی به خودم کنم، که البته این حرفها رو در پست سرآغاز نوشتم، ولی باز نیاز به تکرار مکررات است. شاید، شاید، برداشت شود که من از دانسته هام اینجا مینویسم، و یجور اطلاع رسانی از حقایق(بخیال خودم) میکنم. ولی اگر واقعا نوشته های من رو خونده باشید، خاهید دید، که سرشار از ندانم هاست، سرشار از پرسشهاست. من قصد ندارم که چیزی یاد بدهم، شاید عجیب باشد، ولی مینویسم که یاد بگیرم. این ی تجربه ی شیرینه برای من، که نمیدونم ثمرش چی میتونه باشه. شاید با نوشتن دارم غلبه میکنم به یک ترس ذاتی انسانی. من بیشتر سعی میکنم از پارادوکس های رفتاری خودم بنویسم، که متاسفانه ترسهایی دیگر، هیچوقت جرات نوشتن بی پرده را نداده، ولی باز با این کلمه های چادر به سر، سعی به ارضای خودم دارم. همیشه آرزو داشتم که بعد از خوندن نوشته ای از من، بجای اینکه مخاطب حس کند چیزی یادگرفته است، برایش پرسشی عمیق تر مطرح شود. پس بدانید،این مرامنامه، نه شکسته نفسی است، نه تواضع، این حقیقی ترین نوشته این وبلاگ است :)

دسته بندی نوشته ها
آخرین نوشته
دوستداشتنی ترین نوشته ها
مطالب پربحث‌تر
آخرین دیدگاه ها

فراماسون از واقعیت تا توهم‌!

پنجشنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۸:۴۰ ب.ظ

خیلی وقت بود که میخاستم راجع به این موضوع چند خطی حواله کنم، ولی نه وقتش شد، نه حوصلش بود.

اما الان دیگه کاسه صبرم سرریز شد. دیگه دیوونه شدم از بس مطالب فراماسونی و یهودیت و صهیونیست رو خوندم. این نوشته انتقادی هست به تمام کسانی که جو ایندیانا جوینز بخودشون گرفتن و از خودشون سی‌دی، دی‌وی‌دی، بلوری، و نوشته کاغذی از درمیکنن ! میباشد. به اون یارو که (اسمش یادم نیست) که شده مفسر بزرگ فراماسون‌ها گرفته تا جوجه ریشوی محلمون !

کافیه یک سرچ در مورد رها اعتمادی یکی از بزرگترین شخصیت‌های شبکه منوتو توی اینترنت بکنید. پر شده از سایتایی که میگه اینا بهایی هستند و باباشون کیه و چیه و از این حرفا. بعضی دیگه دلشون طاقت نمیاره میگن هم بهایین هم ته دلشون یهودی‌ها رو دوس دارند.

گرچه کلی حرف در این رابطه هست که باید گفت و روشن کرد، بنده اصلا حوصلشو ندارم، و دوس ندارم از حرفهای بی‌طرف من برداشت بشه که حالا بیا اونو درست کن !

ولی یه نگاه مختصر به حرفای این مخ تعطیلا میکنیم :

یکسری هاشون میگن  آمریکا دست فراماسون‌هاست، پنتاگونو همه اینا اصلا با این معماری ساخته شدن. بچه‌تر که بودم، یه فیلمی دیدم از اینکه انگیلیسی‌ها با چه نامردی و دسیسه‌هایی اومدن هولوکاست و هزارتا چیز دیگه رو بهونه کردن، و اسراییل رو ساختن. و من همیشه پس زمینه‌ی زهنم این بود، تا چند سال بعد که کل و هوم اسراییل رو به آمریکای جهان‌خار نسبت دادن، حالا هم که دارن میگن این اسراییل است که آمریکا و انگیلیس را میچرخونه‌!! من که از سیاست بوق هم نمیدونم ولی دیگه شما سو استفاده نکنید دیگه.

از نظر بنده، دوتا مونده به آخر لیست بدترین و پست‌ترین دولت‌ها اسراییله، و بنده شدیدا طرفدار مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین هستم(جدی). ولی این مسئله رو نمیشه انکار کرد، که چه بلاهایی سر یهودیان فقط بخاطر دینشون نیومد !

برای اطلاعات بیشتر و صحت حرفام، خوبه که نگاهی به این دو نوشتار در ویکی‌پدیای فارسی بکنید، و قسمت‌هایی مثل نسل کشی یهودیان و پاکسازی قومی یهودیان در طول تاریخ را با دقت بخانید، گرچه اینها دلیل نمیشود برای جنایت‌های کنونی، ولی یکسری نا انصافی‌هایی هم در بازگویی تاریخ این بندگان خدا می‌کند.

اصلا من با وضوح HD یادم است که چند سال پیش یهودی هم آدم بود ! و میتوانست آدم خوبی هم باشد. یعنی هم یهودی بد داشتیم و هم یهودی خوب. وضعشون بهتر از بهاییت بود، یعنی بهاییت از اون روز اول بد بود. یه معلم داشتیم به نام استاد انوشه، اول، دوم دبیرستان بودیم، عرب بود و جنگ دیده (درسته برای ایران جنگیده بود، اما از نظر من همیشه یه پست‌فطرت بود که برای آرامش بیشتر تنفگ روی مردمش کشیده بود). چندتاچیزش یادم نمیره، یکی دندونای خیلی خرابش بود، یکی هم اینکه تعریف میکرد یه بابایی با یه دختر بهایی ازدواج میکنه، بعد میره مسافرت، کارش یه روز زودتر تموم میشه برمیگرده خونه، کلید میندازه، درو باز میکنه، چراق اتاق خاب هم روشن، میره تو میبینه بعله، دختره با باباش خابیده و از اون کارا (اَییییی، نوشتنش هم چندشه، خدا ازت نگزره انوشه!). و وقتی پسره علت رو جویا میشه،‌میگه که بعله، این سنت ما بهاییاست. و در سه روز خاص مادر به پسر، دختر به پدر محرم میشود. افسانه‌های محلی، مث این زیادن، ولی آیا واقعا بهایی‌ها اینجوری هستن ؟ خیر، خیلی از اعقاید اونها توسط یک مشت عقب افتاده برای ما بد تعریف شده. حالا فردا نیاید بگید تو بهایی‌ها رو دوس داری ؟ نه بخدا، منم مث همه شما میدونم این دین ساخته دست انسانه، و کلا با همچین مکاتبی مخالفم.

یک ویدیوی شیطان پرستی از یک محقق (همون که در بالا گفتم) دیدم، این گوساله، آخ ببخشید، این محقق نشانه‌های فراماسونی را در بلاد کفر بررسی میکند. و خیلی‌ها خیلی ازش خوششون میاد، چرا ؟ چون حرفای جالبی میزنه. ولی میخام یک نمونه از ترفند‌های بازی با کلمات این فرد رو برای شما نمایان کنم!! (شعبده‌باز نقاب دار) مثلا خیلی آروم میگه یهودیا سیب خیلی دوس دارن، حالا شما سیب رو از وسط به طرز افقی ببرید، وسط سیب که تخماش اونجان، همچون ستاره دریایی در میاد (حالا اون یارو میگه پنج پَر). تا اینجارو که پیش‌نیاز های داستان است خیلی آروم تعریف میکنه. ولی به سبک منبری بجای حساسش که می‌رسد فریاد می‌کشد. تا اینجارو که قبولاند، شروع میکنه به شباهت ها، میگه نگاه کن نقشه‌ی پنتاگون رو! مثل ستاره پنج‌پره، و چیزای دیگه که کم هم نیستند. و شروع میکنه از نفوذ این یهودیان در میان دولت‌ها گفتن. من فقط موندم این یارو که یه تنه داره دست اینارو رو میکنه، اینا هم انقدر خطرناک و مسلمان‌خار، چجوری جرات میکنه شبا تنها آشغال بیرون بزاره که ترورش نکنن. بگذریم. سوالی که برای همه پس از این ویدیو مطرح میشه، اینه که این فراماسونا به این خفنی، چرا خودشونو با چهارتا نماد تابلو کردن ؟ حالا اگه ساختمون پنتاگون شبیه جاتخمی سیبی که از وسط به طور افقی بریده شده نباشه، نمیشه ؟ حالا نمیشد شبیه کون خیار میساختنش ؟ که خیلی هم انحرافی و رد گم کنی بود ؟ خوشبختانه جواب این سوال مهم و حیاتی رو میده، ولی متاسفانه تنها در یک خط ; "آنها بشدت نمادگرا هستند"

بله اینگونه قانع میکنند. برای پذیرش هر مسئله‌ای ابتدا باید یکسری پیش نیاز هارو قبول کنیم، مثلا اول باید اعداد رو قبول کنیم تا بتونیم به ریاضیات ادامه بدیم. یعنی اول هر مسئله‌ای ما فرض مسئله رو قبول داریم، و اگه فرض اشتباه باشه، کل مسئله اشتباه میریم، و اگه حلش هم کنیم،‌اشتباه حلش کردیم. بازهم مثال می‌زنم (چون این موضوع خیییییلی مهمه)، ما قبول داریم که خدا هرکاری میتونه کنه، قادر و توانای مطلقه، پس اگر یه روزی هم بشنویم شق القمر کرده، باور می‌کنیم. چون فرضمون اون بوده. حالا این یارو یکسری فرضیات مضخرفو خیلی آروم میکنه تو مخ ما، بعد مسائل در ظاهر جالبو بمباران می‌کنه به ما. دانشجویان هم خدا بده برکت، کاری به این حرفا ندارن. محض اطلاع هم بگم، اون گوساله‌ی محقق خودش اینارو کشف نکرده، این داستان‌ها از آمریکا شروع شد (مث همیشه) و به اینا رسید.

دیگه کاری ندارم به شواهد چشم دجال و عدد ۳۳ و غیره، که آرم شبکه یک خودش نمادی از یک چشم (چشم دجال) است و تسبیح حضرت فاطمه زهرا(س) پر از ۳۳ می‌باشد، پس بدونید که انتهای اینکار ضربه به خود است. ابتدای این نوشتارهم گفتم، قصد بررسی تک تک مواردش را ندارم، ولی خوبه کمی فکر کنیم به چیز‌هایی که داره میگه و علت این کارها رو بدونیم؟ چرا دلار باید انقدر تابلو فراماسونی باشه ؟‌(کسایی که فیلم شیطان پرستی و فراماسونی رو دیدن میفهمن من چی میگم !)

من که میدونم چرا این داستانا شروع شده .... نزار بگم !

همه اینارو گفتم، که آخرش اینو بگم. ۲-۳ ساعت توی ویدیوها، فایل‌های صوتی، سایتتو وبلاگت برای جوونا سخن‌رانی میکنی هر دفعه، و بهشون میگی که فراماسونا اینو ساختن، اونو ساختن. بهشون میگید که این گوگل رو میبینید که اینترنت رو نمیشه بدون اون تصور کرد؟ برای یهودیای فراماسونیه‌!، زوکربرگ سازننده‌ی فیسبوک رو میبینی که یکی از مهمترین عوامل آگاهی مردم و بهار عربی بود ؟ یک فراماسون یهوده. و کلی از مهمترین کسای اپل و گوگل و شرکت‌های بزرگ دیگه. بهشون میگی این آمریکایی رو میبینی که انقدر باعث پیشرفت جهان بوده و زندگی توش بقدری شیرینه که خود شما آرزوی رفتن اونجارو داری، ساخته‌ی فراماسون‌هاست ؟ این شرکت‌های عظیم دنیا رو میبینی؟ اینارو برای یهودیاست!

یکی نیست بهش بگه گوساله‌ها(همه‌ی محققان این موضوع) اینجوری که جوونا عاشق فراماسون‌ها و یهودی‌ها می‌شن. داری میگی که رها اعتمادی و منوتو بهایین ؟ خب الان داری تبلیغ بهاییت میکنی! (و طبق قانون جمهوری اسلامی ایران مجرمی). توی مسلمون چکار کردی ؟ تو چی ساختی که منم بگم مسلمونا اینو ساختن ؟ والا اینجوری که از حرفای جنابعالی بوش می‌آد، فقط یهودیا میتونن دنیا رو متحول کنن، کاش منم یهودی بودم !

لب کلام این بود، که این توهمات عصر جدید، بازارگرمی‌ها وغیره بازی یکسری انسان‌نما هستند که فقط بفکر منافع مادی خودشون هستند. همانطور که عرض کردم به نحوی دارند تبلیغ بهاییت و یهودیت میکنند. شما آگاه باش.

نکات مهم : لازم میدونم یه ۲ خطی درباره خودم زیر این نوشتار بنویسم، همانطور که عرض کردم، بنده‌هم از دولت اسراییل بی‌زارم، و اون رو اشغالگر میدونم، یهودی نیستم، یهودیارو دوس ندارم، از یهودیا بدم نمیاد، بهایی نیستم، بهایی‌ها رو دوس ندارم. و کلا آدمی نیستم که از روی دین مردم بهشون ابراز دوستی یا تنفر کنم. تنها میخاستم گوشزدی باشم برای کسانی که فکر میکنند دارند خوبی میکنند (دوستی خاله خرسه!)

گوساله سامری!

  • کا وه

نظرات  (۸)

بعیدمیدونم این نوشته ها حرف خودت باشه !
ازکجا کپیشون کردی؟
پاسخ:
:| 
دقت کردی مژگان هرسری اینجوری نظر میدی ؟ از اینجا کپی شون کردم
سلام.اصلا گیریم آمریکا فراماسون ولی هر چی از اینا توبعضی چیزا بهترن
منم موافقم که اینا بازی و چرته.نظر من اینکه هرکس باید عقل خودشو قاضی کنه.
یه چیزی!بهتر بود بجای کلمه تخمای سیب از کلمه شکیل دانه های سیب استفاده میکردی!:دی

پاسخ:
تخم تخمه دیگه !!
الکی دور واژه ها هاله نکشید !
فکراتون رو یکم به سمت راست منحرف کنید‌! :D
سکوووووووووووووووت!
salam vaghan kheyli khoshhal shodam ke in matlab ro khoondam vaghan neshaneye zaf hast ke bazi ha ye chizayi ro inghadr bozorg mikonan ke dar vaghe hich arzeshi nadaran

پاسخ:
ممنون که به من هم سر  زدی.
نشانه ضعف هست، ولی شاید دلیل اینکار عمیق‌تر از این حرفا باشه ;)

سلام

قبل از هرچیز باید بگم نظر خصوصی گذاشتم چون آخرین نظرمه.

من تاریخ رو خوندم ،بارها و بارها،از منابع مختلف و عبرت گرفتم

براتون متاسفم که با این همه ادعای روشنفکری، اعمال و رفتار عده ای خاص رو ملاک قرار دادید و گذاشتید به حساب کل دین و اعتقادات.

آقایی که تاریخ رو خوندید اولا باید بگم ما از همون ابتدا و بعدها با اومدن امام رضا به ایران شبیعه شدیم،زمانی که نه انگلیسی وجود داشت و نه پرتغال. شما که زندگی پادشاهان قاجار رو خوندید چرا اسم افرادی مثل شیخ فضل الله نوری ،سید جمال اسد آبادی یا همین شهید مطهری و ....رو نمیارید که حسین حسین گفتند و پای اعتقادشون در کنار علمشون موندند و حتی در این راه جونشون رو دادند و ذره ای به بیراهه نرفتند؟ پس شاید........

بهتون پیشنهاد میکنم تورات، انجیل،زبور،کتب زرتشتیان و بوداییهاو......حتی نظریات ویل دورانت سکولار رو بخونید تا به حقانیت تشیع و وجود منجی آخرالزمان که همه ادیان منتظرشن ولو به اسامی مختلف پی ببرید.(البنه اگه به حقانیت ادیان الهی اعتقاد دارید)

چرا مهدویت زهر باشه در حالی که عامل پویایی جامعه شیعه هست؟ فوکویاما رو که دیگه قبول دارید؟ جمله معروفش تو کنفرانس اورشلیم در مورد دو بال تشیع رو که شنیدید؟حتی دشمنان ما اعتراف میکنند.

درمورد ولایت فقیه:اولا به قول معروف ما این رو از خورجینمون بیرون نیاوردیم  و با قرآن،کتب روایی و حتی خود تورات و دلایل عقلی مختلف اثبات میکنیم که  به موقع اش بحث هم میکنیم.

دوما:شما که خودتون اون محقق(که میدونم کیه) رو خیلی راحت گوساله خطاب میکنید  و هرچیزی رو به او نسبت میدید و حتی اعتقادات من و امثال من که مهدویت یکی از اونهاست رو با عنوان مزخرف و به درد نخور خطاب میکنید.کسی که ادعای احترام به عقاید رو داره خودش باید اولین اجرا کننده اش باشه.(کربلا یی باش حتی اگر ساکن شامی)

با این تفاسیر توقع بی جا نیست بخواهید فریاد نزنیم مرگ بر ضد ولایت فقیه؟(از قدیم گفتن آدم یه سوزن به خودش میرنه،بعد یه جوالدوز به بقیه) منظور ما هم از ضد ولایت فقیه تفکرات سلطه جویانه و...پشت این مساله است که معلومه از کجا نشات گرفته.....

وگرنه ما همیشه دعا میکنیم که خداوند حتی دشمنان ما(بلا نسبت شما که هموطن  هستید)رو هدایت کنه و اگر هدایت نمیشن نابودشون کنه.ضمنا:ماتو خیابون فریاد میزنیم و شما تو فضای مجازی علیه ما شعار میدید......گستره فضای مجازی خیلی بیشتره.

چرا شما احتمال نمی دید که حرفای اون محقق(حتی 1 درصد)درست باشه؟ به هرحال دلایل شما برای من قانع کننده نبود(کمترینش این که معتبرترین مدرکتون ویکی پدیا ست!!!!!!!!!)البته باید بگم که ایشون تو سخنرانیهای دیگه میگن که زمانی باید به این نمادها(مثلا:تک چشم}شک کرد که جای بی ربط استفاده بشن نه شبکه تلویزیون یا عینک سازی و لازمه بگم ایشون حدود 3ساله که مباحث فراماسونری و دشمن شناسی رو کنار گذاشته و دین شناسی رو موضوع سخنرانی هاش قرار داده. البته شما نظرات خودتون رو دادید و نظریات این آقا رو نفی کردید و من هم نظرات خودم رو دارم برای نفی نظریات شما........

من هیچ وقت ادعا نمیکنم که بی عیب و نقصم.جامعه ی بی عیب و نقص هم  جامعه مهدویه، بهش فکر کنید

من شک نمیکنم،هیچ وقت،چون به یقین رسیدم که(والعاقبه للمتقین) و مهم ترین هدفم تربیت نسل مهدوی و الگوی من بعد از حضرت زهرا(س)مادران شهدا هستند.

در آخر یه جمله از شهید اوینی: عجیب است که باز هم این همان دهکده جهانیست که در زیر نور آسمانش بسیجیان رمل های فکه زیسته اند، همان دهکده جهانی که در نیمه شب هایش ماه هم بر کازینو های لاسوگاس می تابیده، هم بر حسینه دو کوهه و هم بر گورهایی که در آن بسیجیان از خوف خدا و عشق به او می گریستند. دنیای عجیبی است نه؟

 

والسلام




پاسخ:
قبلِ قبل هرچیزی باید بگم، نظر خصوصی نزاشتید و عمومی گذاشتید !
و به این خاطر، من اصلا نمیدانم این حرفا که شما زدید در پاسخ به چه حرفایی از منه ؟!!
بنده هم همچون شما نظرتون رو جلب میکنم به سخنی از یک شهیدِ البته زنده :
جواب سوال یک بی فهم را طوری بده تا به بی فهمی اش افزوده شود.

امیدوارم در هیچ کارتان موفق نشوید، و کمی بی‌پول شوید، که مجبور به قبول هر کار یَدی شوید، تا شاید، تا شاید، بتوانید روزی من رو درک کنید.

  • عابدین گودرزدشتی
  • متن این پست ، نظر نعیمه ، و پاسخ !! از جمله مواردیست که : باید مدت های مدید ، دور تر از (خود) ، به نگاه شاهد وار به (خود ) و (سه مورد یادشده ) بنشینیم ، تا دوباره جاده (راه) ما را صداکند : ارای طی طزیق ؟؟!! که تا از هزاران بیراهه پر جاذبه برگردیم و اگر چیزی از ما مانده باشد باشد   ... به ...راه و سلوک ادامه دهیم !! امید است زودتر به این ادراک دست پیداکنیم که این مقوله هارا در بحث های صرف کلامی نمیتوان یافت : عریان وبدون دانش وارد شدن : شاید خیلی از پرده های حجاب های مانع را دور میزند و مسافت کوتاه تر / ناقابل است مثل خودم .
    95% مطالبی که در مورد فراماسونری در ایران منتشر میشه ناشی از توهم و چرند پراکنی رائفی پور و امثالهم است ولاغیر.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی